Praktische informatie Over de Voorstelling
ALGEMENE INFORMATIE
Wanneer speelt Toneelgroep Jan Vos in 2024?
Dit jaar brengen we de reprise van onze locatievoorstelling WIND naar Almere, Onnen en Drachten. In totaal zullen we de voorstelling 30 keer opvoeren, op woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Hieronder vind je de periodes en locaties waar we deze zomer spelen
We beginnen bij de stadsboerderij Almere
Goethelaan 163a
1349 EG Almere
Speelperiode: vanaf 23 juni tot en met 7 juli
Dan gaan we door naar Wilma’s erf in Onnen
Zuidveld 16
9755 TM Onnen
Speelperiode: vanaf 10 juli tot en met 21 juli
Dit zijn de tijden van onze locatievoorstelling:
- De avondvoorstelling begint om 19:30 en eindigt rond 22:15.
- De matineevoorstelling begint om 13:30 en eindigt rond 16:15.
- Wie kan ik benaderen als ik vragen heb?
Alle vragen over de locatie en de voorstelling kun je mailen naar info@toneelgroepjanvos.nl - Vragen over kaarten kun je sturen naar kaarten@toneelgroepjanvos.nl.
- Algemene vragen over de voorstelling of over Toneelgroep Jan Vos kun je mailen naar info@toneelgroepjanvos.nl.
- Voor PR- of marketing gerelateerde vragen kun je contact opnemen met Leonie via leonie@toneelgroepjanvos.nl.
Is er een pauze tijdens de voorstelling?
Die is er zeker. We hebben een pauze ingepland van 20 minuten om een drankje te drinken en de indrukken alvast met de buren te bespreken.
Kan ik bij de avondvoorstelling van te voren eten op locatie?
Dit jaar hebben we geen catering op de verschillende terreinen staan. Maar er zijn meerdere mooie restaurants in de buurt. Hieronder hebben we alvast een aantal tips op een rijtje gezet.
De stadsboerderij Almere tipt:
Wilma’s Erf tipt:
Brasserie de kastanjehoeve
La vita è bella
Cosineros
Ik zie geen stoelnummer op mijn ticket staan, mag ik gaan zitten waar ik wil?
Dat klopt! We bieden vrije zitplaatsen aan. Heb je problemen met zicht of gehoor? Laat het ons weten bij de ingang wanneer we je kaart scannen. We zullen dan een geschikte plek voor je vinden.
Goed om te weten: We maken op locatie geen gebruik van ringlijnen of audiodescriptie.
Ik zit in een rolstoel, zijn de voorstellingen rolstoelvriendelijk?
Absoluut. We reserveren altijd minimaal vier rolstoel plaatsen. Bij het kopen van een kaartje voor een van onze voorstellingen kun je kiezen voor een ‘rolstoelticket’. Op deze manier kunnen we van tevoren rekening houden met het aantal benodigde plaatsen. Als je van tevoren vragen hebt, kun je een e-mail sturen naar kaarten@toneelgroepjanvos.nl.
Ik zit in een rolstoel en kom met de auto. Moet ik dit doorgeven?
Dat willen wij graag van te voren weten. Stuur een mail naar kaarten@toneelgroepjanvos.nl en we zorgen dat we een invalide parkeerplek voor je reserveren.
Is er een AED aanwezig?
Ja, op elke locatie is een AED aanwezig.
Ik wil vrijwilliger worden bij Toneelgroep Jan Vos, kan dat?
Bij de locaties waar we spelen zijn we altijd op zoek naar vrijwilligers die ons voor, tijdens en na de voorstelling willen helpen. Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar info@toneelgroepjanvos.nl.
KAARTEN BESTELLEN
Waar kan ik kaarten bestellen voor de voorstelling WIND?
Je kunt kaarten bestellen voor de voorstelling WIND via ons online systeem, Stager. Dit systeem wordt veel gebruikt door culturele instellingen in Nederland. Klik op deze link om direct alle beschikbare data te bekijken en kaarten te bestellen.
Hoe kan ik betalen via Stager?
Stager heeft de volgende betaalmethodes
- iDeal
- Credit card: VISA, Mastercard
- Bancontact card
Ik heb mijn kaarten niet via mijn mail ontvangen?
Dat is vervelend. Hieronder vind je enkele manieren om je kaarten alsnog op te sporen:
- Wanneer je hebt betaald ontvang je vanuit Stager een bevestigingsmail met een download knop naar je kaarten. Het kan soms zijn dat deze e-mail in je spam inbox terecht komt. Heb je deze bevestigingsmail na een half uur nog niet ontvangen, bekijk als eerste dan altijd je spam inbox.
- Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Tijdens het bestelproces binnen Stager heb je een account aangemaakt. In dit account kun je de bestelde kaarten terugvinden en downloaden. Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact op met Stager via deze link en zij sturen de kaarten direct via de mail naar je op.
- Lukt het niet om je kaarten te ontvangen via Stager? Neem dan contact met ons op via kaarten@toneelgroepjanvos.nl en we zullen zorgen dat je bestelde kaarten alsnog bij je terecht komen zodat je zonder zorgen naar onze mooie voorstelling kunt komen.
Moet ik mijn kaarten uitprinten?
We kunnen de kaarten eenvoudig scannen via het scherm van een mobiele telefoon, dus in principe is printen niet nodig.
Ik kan niet meer naar de voorstelling. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
We bieden geen geldteruggave aan, maar we bieden je graag de mogelijkheid om je kaartje om te ruilen voor een andere datum, zodat je toch nog van de voorstelling kunt genieten. Als omruilen geen optie voor je is, raden we aan om gebruik te maken van Ticketswap. Dit platform biedt een veilige manier om je ticket te verkopen, waarbij Ticketswap als bemiddelaar optreedt tussen de verkoper en de koper van de kaarten.
INFORMATIE ONNEN
Wilma’s Erf in Onnen
De voorstelling Wind speelt hier vanaf 10 juli tot en met 21 juli
Dit is de website van Wilma’s Erf: wilmaserf.nl
Adres
Zuidveld 16
9755 TM Onnen
Parkeren
Parkeren is mogelijk op het weiland tussen zuidveld 14 en 16 aan de onevenzijde. Dit ligt ongeveer op vijf minuten lopen van Wilma’s Erf.
Dekentjes aanwezig
Voor de avondvoorstellingen en de koudere middagvoorstellingen zullen er dekens beschikbaar zijn
Toiletten
Tegenover de bar zijn mobiele toiletten aanwezig. Verder is er ook een invalidentoilet beschikbaar op de boerderij van Wilma’s Erf.